Neden Buradayız?

Sosyal Medyacı küçük kardeş yeni böbrek nakli olmuş büyük kardeşe demişti ki beş yıl önce "bre kardeş gel beraber kardeş kardeş bir blog açalım, hem çalalım hem oynayalım; bizimle oynamak isteyenleri de aramıza kata kata kocaman bir aile olalım."

İşte böyle çıktık yola,hem kendimiz için hem sizin için, hayatın ve hayatlarımızın içinden, aklımızdan geçenleri, aman aklımıza gelmesin dediklerimizi; görüşlerimizi; yaşanmışlıklarımızı ve yaşanmışlıklaşmasını umduklarımızı; Dün’ün Bugün’ün olası Yarınların içine Siz dostları da katıp, arkamızda rüzgar önümüzde hayat, savrulalım dedik.

Her telden çalmak için burdayız, hem ağlatıp hem güldürmek, bazen güldürürken ağlatıp bazen ağlatırken güldürüp hep düşündürmek için. Gün gelecek stresimizi atacağız birlikte, gün gelecek kızıp bağıracağız ama inanın kızarken bile mutlu olacağız; Çünkü biz inanıyoruz ki mutluluk varılacak hedef değil, katedilen yoldur. Biz bu yolda iki mutlu noktayız ve sizlerle bir sürü mutlu noktacıklar olmak için buradayız....



21 Mart 2012 Çarşamba

Önce Şiir vardı...




Bugün #DünyaSiirGünü ... En son ilkokulda şiir yazmış olup, şu an becerip beceremeyeceğime emin olmasam da cesaretimi siz okurlarımdan alarak deneyeceğim... :)

Şiirim şiir üzerine olsun ki , Dünya Şiir gününe nacizane hediyem olsun.:)


EY ŞİİR

Kelimelerin içinde büyüdüğü

Yüreklerin peşin sıra süründüğü

Güneşin buluta, bulutun yağmura döndüğü

Dünyanın içinde bir dünyasın sen ey ŞİİR

Sensiz çağlamazdı ırmaklar

Mevsimler isimsiz, aşklar öksüz kalırdı sensiz

Bomboş kalırdı soğuk ellerim

Sen ısıtmasaydın ey ŞİİR

Kızıl ırmaklar yanlız sende akar

Sende tıngırdar gönlümün yayları

Varlığında tüterken sigaramın son dumanı

Siyahı beyaza, beyazı siyaha çevirmeye kadir

Yanlızca sensin ey ŞİİR



Bu da böyle bir anma olsun. Benim gibi şiirden hiç anlamayıp,ama  medeni cesaretini sırtlayıp yorumlar kısmına birer dörtlük yazmak isteyenler Bizi çok sevindirecekler..Hele ki varsa bu işin pir’leri aramızda ve paylaşmak isterlerse yapıtlarını işte o zaman bizden mutlusu yok...

Hayatımız kelimelerde şekil buluyor, hayallerimiz onlarla maddeleşiyor, yaşanmışlıklarımız onların gücü , yaşanmışlıklaşmasını umduklarımız ise birleşme noktaları... Ben kelimeleri seviyorum, Onlar ise hepimizi seviyorlar... Kullanmaktan korkmayalım diyorum!


Alev Keskin
Twitter / @alewkeskin
http://about.me/alewkeskin


6 yorum:

  1. Büyük saygısızlık yapıyorum aşkıma sana söylediğim her kelimemde... Her anlatamayışımda büyük aşkımı, küçültüyorum gözünde... Serhan kahraman

    YanıtlaSil
  2. harıkasınız cocuklar, ama şiir benı aşar.........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni de yazmam normalde,ama şiir günü adına karınca kararınca cesaret veriim ilk ben karaliim dedim. siz de karalayın ki örnek olalım:)

      Sil
  3. ŞİİR;
    Gönüllerin çağlayanı,
    yüreklerin sıcak yanı
    Duyguların gür sesi
    Âşıkların feryadıdır
    ŞİİR;
    Bütün şiir severleri saygı ile selamlıyor ve her günleri şiir tadında olması dileği ile kutluyorum.
    ŞairAlbostan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok ama çok teşekkür ediyor, dilinize kaleminize sağlık diyoruz.

      Sil

Çok teşekkür ederiz,yorumlarınız bizim için çok değerli.